Het menu voor 28 juni tm 4 juli

 

Het menu voor de week van 28 juni tm 4 juli (ook uit te printen) staat hier: Menu 28 juni tm 4 juli

Er staan weer lekkere gezonde gerechten op het menu, voor de goede voedingsstoffen.

Gebruik het menu als leidraad om lekker te eten, om op gezond gewicht te blijven of om de eventuele extra kg’s voor de zomer(vakantie) kwijt te raken. Pas het menu aan als je leefstijl (gezin, werk of sport) daarom vraagt. Mannen kunnen de hoeveelheden X 1,5 aanhouden.

Wil je afvallen, maak dan gebruik van de balansdag op maandag en de Intermittent Fasten dagen in de week. Volg de 3 eetmomenten op de dagen waarbij er geen IF is en laat zo je lichaam niet alleen de koolhydraten als brandstof gebruiken maar ook de (langer zittende) vetten.

Geef je lichaam de tijd voor herstel, reiniging en extra verbranding door niet telkens iets te eten. Houd 3 eetmomenten op de dag aan. Bij het Intermittent Fasting geldt dit niet, hier eet je voldoende en gezond (dit kunnen meerdere eetmomenten zijn) tussen 12.00 uur en 20.00 uur en ga je vasten van 20.00 uur tot en met de volgende dag 11.00 of 12.00 uur.

Train vaak mee en eet gezond, op naar je Summer Body 2021 in juli 😉

Jacqueline